8/13/2012

送別会 The Farewell Party

It is hard to believe that the time has already come for us to say goodbye. The farewell party was held at the Larkin Pottery Farm. The Larkins prepared dinner and dessert. It was a great chance for all of us to spend one last evening together before heading home.

もう「さよなら」という時間になってきたことが信じられません。送別会はラーキンさんの陶芸ファームで催されました。ラーキンさんは食事のメインディッシュとデザートを用意してくださいました。帰る前に最後のイブニングを一緒に過ごす良い機会となりました。

Our teacher, Mr. Larkin 我々の先生:ラーキンさん

A final picture together at the farewell party.  送別会の記念写真

姉妹都市委員長タオ・ペンさんもやってみました!Even Sister Cities Chair Mr. Tao Peng tried his hand at it!

クリス・ワルチュとワルチュ奥様も送別会にきてくださいました。

No comments:

Post a Comment

下の四角の中でコメントを書いた後で「Publish」を押すと自動的に掲載されます。なお、全てのコメントの内容がブログの管理者にチェックされますので、個人情報が無い事を確認した上、publishをクリックしてください。

Comment as (〜としてコメントを残す)のところで、Anonymous(匿名)をドロップダウンメニューから選択してもいいですし、登録したIDを使っていただいてもいいです。