8/05/2012

リバーシティーデイズ・パレード River City Days Parade

Today was the day of the parade and boy what a great day it was. Clear and comfortable weather, sunny and not a point over 80, and the crowds came out en masse to cheer us on. In fact, there were so many people at the parade that we quickly ran out of things to pass out. The best part was that all the kids looked like they were really having a great time the entire time they were perfuming, all smiles and high spirits from start to finish! Thank you so much!
今日はレッドウィング市のリバーシティーデイズパレードでした。お天気は晴れていて24度のとても快適な天気でしたので、配る分(扇子やお菓子など)が足りないくらい応援しに来てくださった観客が多かったです。一番良かったところは、スタートからフィニッシュまで、子供達はずっと嬉しいそうな笑顔で演奏してくれてというところだと思います。皆さん、よく頑張りました!ありがとうございます!お疲れ様です!

A quick picture before the start パレードが始まる前に集合写真を撮りました。

トムさん(姉妹都市委員会の前の会長)は今年も車を貸してくれました。
Tom was so nice and let us use his car again this year. 

ホストファミリーであるフェールさんのみんなも手伝ってくれました。ありがとうございました!
The Farrar family helped us out passing out candy and holding the banner. Thank you very much!

パレードが始まる前に、緊張感はあったかも知れません。
They might have been a little nervous before the parade got started..

During the Parade パレード中

フェールさん、手伝っていただいてありがとうございました!
Thank you so much for helping us out Mr. Farrar!

Performing on Fourth Street フォースストレート(道の名前)で演奏

Even the chaperons were having a great time!
引率者も楽しんだかもしれません。
So many people came out to see the parade!
大勢な人がパレードを応援してくれました。

No comments:

Post a Comment

下の四角の中でコメントを書いた後で「Publish」を押すと自動的に掲載されます。なお、全てのコメントの内容がブログの管理者にチェックされますので、個人情報が無い事を確認した上、publishをクリックしてください。

Comment as (〜としてコメントを残す)のところで、Anonymous(匿名)をドロップダウンメニューから選択してもいいですし、登録したIDを使っていただいてもいいです。