7/27/2015

Day 9: Kinahaiya Ikata Festival きなはいや伊方

日曜日はきなはいや伊方祭りでした。最初にレッドウイング派遣団は舞台に上がってインタビューを受けました。Sunday was the Ikata Kinahaiya Festival. Before the festival started, the exchange students went on stage and did a brief interview.
祭りは色々なゲームがありました。 There were a variety of games at the festival.
みきゃんと一緒にグループ写真 A group photo with Mikyan, the mascot character of Ehime Prefecture.
ブレスレットを作り Making bracelets
ゲーム Festival games
午後から伊方町国際交流協会はフェイスペイントとボールを投げるゲームをしました。レッドウイングと伊方の派遣生は一緒にブースの手伝いをして、盛り上がりました。 In the afternoon, the Ikata International Exchange Association had a festival booth with face painting and a ball throwing game. The Red Wing and Ikata students worked together creating a lively and fun atmosphere for everyone.
フェイスペイント Facepainting
ボールを投げるゲーム Ball throwing game
祭りのために派遣生は浴衣を着ました。 The students all bought yukatas for the festival.
浴衣の姿 Wearing their new yukatas
浴衣の姿 Wearing their new yukatas
伊方踊りに参加した国際交流チームです。私達は大賞をもらいましたよ! At the end of the day, we all participated in the "Ikata Dance". Our team (the international exchange team) got first place!


No comments:

Post a Comment

下の四角の中でコメントを書いた後で「Publish」を押すと自動的に掲載されます。なお、全てのコメントの内容がブログの管理者にチェックされますので、個人情報が無い事を確認した上、publishをクリックしてください。

Comment as (〜としてコメントを残す)のところで、Anonymous(匿名)をドロップダウンメニューから選択してもいいですし、登録したIDを使っていただいてもいいです。