8/12/2010

ただ今! Home again, home again...

さあ、一人も無くさずに全員が無事に帰りました。途中で色々ありましたけれども、ずっとサポートしてくださった国際交流協会の皆様と近畿日本ツーリストの皆様、心から誠にありがとうございました。

私はこれから写真を少しずつフェースブックにUPしていきます。どうぞ、ご覧くださいね♪

まだ報告の作文と、報告会がありますが、交換事業が本当に終わったということは信じられないほどです。有意義な毎日でした。


Well, now we're all home, and we didn't leave anybody behind, either! It's been an adventure-packed week since we left Red Wing, and we couldn't have done it without the support of the fine folks at KNT and the IIEA.

I'll be uploading my photos (slowly) on Facebook in the coming week. Take a look!


The Ikata kids still have to write a trip report, and we'll have a final wrapping-up meeting in September, but this year's program is over. It's hard to believe.

No comments:

Post a Comment

下の四角の中でコメントを書いた後で「Publish」を押すと自動的に掲載されます。なお、全てのコメントの内容がブログの管理者にチェックされますので、個人情報が無い事を確認した上、publishをクリックしてください。

Comment as (〜としてコメントを残す)のところで、Anonymous(匿名)をドロップダウンメニューから選択してもいいですし、登録したIDを使っていただいてもいいです。