9/07/2016

Day 7 - YMCA, Board Games, and Trolley Tour

下記は7日目から最後の日にかける日記を更新するつもりです。遅くなって、また大変申し訳ありません。
それから、9月下旬は第20回海外派遣研修報告会を行いますので、そろそろ派遣生・引率者の報告書をブログに載せます。よろしくお願いします。
Today was a packed day full of activities. First, we went to the YMCA which is a local sports and recreational center like the Sports Center in Ikata. Our first challenge: the rock climbing wall. With the expertise of Willa and her sister, they assisted the Ikata students as they made it to the top.
今日は大変忙しかったです。まず、伊方スポーツセンターのようなYMCAに行きました。一つ目のチャレンジ:ロッククライミング。ウィラとウィラの姉の知識とともに伊方派遣生を丁寧に案内してくれました。
Hyuga
Read moreをクリックしてください。

Nagisa and Michika
Benio
Ayumi
一番上まで登れましたけど、下すのも大変で足がゼリーみたいになっちゃう!
Even just getting down makes your legs feel like jell-o.
Maggie
Hyuga decided to try one of the more difficult climbs.
もっと上級レベルを挑戦しました!
それから、体育館にいって、バレー試合も何回やりました。最初の試合は、伊方とRWの子とミックスして交流しましたが、最後の試合は、RW高校バレー女子チーム対伊方。RW高の選手の身長が高くて、ちょっと不安でしたが、伊方のチームワークのおかげで勝ちました‼
Afterwards, we went to the gym to play several games of volleyball. The first few games mixed Ikata and Red Wing students; but the last game was Red Wing H.S. versus Ikata. The Ikata kids were a bit nervous when they saw how tall the Red Wing volleyball girls were, but they tried their best and won the game.
"Good game!"
What is this?! After the volleyball game, we were treated to some real specific Minnesota sport: log rolling. Just trying to stand up on the log was a challenge in itself - but walking it?!
なんじゃこれや?!バレーのあと、ミネソタ州だけのスポーツを体験してみました:丸太ローリング。ただ、丸太に立つのはチャレンジでしたが、その上に歩いていくのは?!
After changing clothes, we headed to Deer Crest Retirement Home to play American board games with Red Wing's senior citizens.
着替えてから、Deer Crestという老人ホームに訪ねて、アメリカのボードゲームを
一緒にしました。
Card games are pretty universal. 
トランプはどこでも理解できるよね。
Lastly, we managed to tour on the new Red Wing Trolley. They showed many sites of historical importance. Thank you!
さいごに、レッドウィングトロリーのツアーに行きました。RW市内で歴史的である場所を案内してくれました。ありがとう!

No comments:

Post a Comment

下の四角の中でコメントを書いた後で「Publish」を押すと自動的に掲載されます。なお、全てのコメントの内容がブログの管理者にチェックされますので、個人情報が無い事を確認した上、publishをクリックしてください。

Comment as (〜としてコメントを残す)のところで、Anonymous(匿名)をドロップダウンメニューから選択してもいいですし、登録したIDを使っていただいてもいいです。