8/11/2016

Day 5 - River City Days Parade

Today was the big day - walking in the River City Days Parade. The kids from Ikata and Red Wing dressed in Japanese yukata. The girls also wore cute flower hair accessories. We followed Matt in his blue truck with all of the gifts from Ikata previously sent via post and replenished our bags whenever we ran out of things to hand out. The Japanese fans were especially popular with the crowd on a hot summer's day.
ようやく、リバーシティーデイズのパレードの日がやっと来ました。伊方とRW市からの子は浴衣で着ていました。女子は、とても可愛い花のヘアピンをつけました。マットさんの青いトラックを追いかけて、トラックの中には一ヶ月前に送ったお土産を運んでくれました。自分の持っているバッグの中におみやげがなくなったら、スコットというあゆみのホストファザーはあるおみやげを渡してくれました。暑い夏の日のためうちわは大人気でした。
Read moreをクリックしてください。


No comments:

Post a Comment

下の四角の中でコメントを書いた後で「Publish」を押すと自動的に掲載されます。なお、全てのコメントの内容がブログの管理者にチェックされますので、個人情報が無い事を確認した上、publishをクリックしてください。

Comment as (〜としてコメントを残す)のところで、Anonymous(匿名)をドロップダウンメニューから選択してもいいですし、登録したIDを使っていただいてもいいです。