8/09/2015

Days 11 and 12: Goodbye さようなら

土曜日は送別会がありました。皆は市長の家に集まて、美味しい食事を食べました。On Saturday, a farewell party was held at the mayor's house. Everybody gathered in the front lawn and enjoyed delicious food.
伊方の派遣生は英語で感想を言いました。The Ikata students shared reflections in English.
英語で感想 Reflections in English
英語で感想 Reflections in English
英語で感想 Reflections in English
2015年派遣生 The 2015 exchange students
日曜日は最後の日です。伊方の派遣団はさようならを言って、日本へ向かいました。Sunday was the final day. The Ikata delegation said their goodbyes and made their way back to Japan.

伊方とレッドウィングの人々のおかげで今年の事業も素晴らしかったです。協力してくれまして、本当にありがとうございました!This year's program was a big success with the support of everyone in Ikata and Red Wing. Thank you for making these past few weeks possible!


No comments:

Post a Comment

下の四角の中でコメントを書いた後で「Publish」を押すと自動的に掲載されます。なお、全てのコメントの内容がブログの管理者にチェックされますので、個人情報が無い事を確認した上、publishをクリックしてください。

Comment as (〜としてコメントを残す)のところで、Anonymous(匿名)をドロップダウンメニューから選択してもいいですし、登録したIDを使っていただいてもいいです。